Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Změna dodavatele. Co musím dokládat při přechodu k Centropolu?

Není potřeba nic složitě dokládat. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře Vám včas pošleme předvyplněné. Nejdříve si ale přečtěte jak přejít k Centropolu.

  • Udělením plné moci nám umožníte zastupovat Vás při všech úkonech, které je nutné pro změnu dodavatele zajistit, jako je např. podání výpovědi stávajícímu dodavateli nebo zastupování při registraci u společnosti OTE, a. s.
  • Celý proces změny dodavatele na základě Vámi podepsané plné moci kompletně vyřídíme za Vás.
  • O zahájení dodávek elektřiny od Centropol energy, a. s. Vás budeme informovat formou uvítacího dopisu, jakmile Váš stávající obchodník schválí výpověď smlouvy.
  • Smlouvu za Vás mohou vyplnit i naši operátoři. Kdykoliv můžete volat naši Zákaznickou linku 478 575 555. Pro jednodušší vyřízení si prosím k ruce připravte některý z dokumentů od stávajícího dodavatele (faktura, smlouva, dodatek ke smlouvě), které nám pomohou správně vyřídit přechod k Centropolu.