Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu.

×

Mám moc vysokou fakturu a nerozumím jednotlivým položkám

Občas je to s tím vyúčtováním trochu složitější a vyznat se v jednotlivých částech faktury může být problém. Vysvětlíme Vám, co znamenají jednotlivé položky, a poradíme Vám, abyste se v tom neztratili.

  • Cena na faktuře zahrnuje dvě části – pravidelný měsíční poplatek a cenu za provolané minuty, odeslané SMS/MMS a využití datového připojení.
  • Přehled všech vyúčtovaných jednotek najdete na faktuře v části nazvané Rozpis vyúčtování služeb.
  • Podívejte se také na podrobné vysvětlení jednotlivých položek.