Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu.

×

Neodešla mi platba ze SIPO

V tomto mimořádném období to může být kvůli uplatnění příspěvku z Úsporného tarifu. Pokud na Platebním dokladu SIPO nemáte uvedenou platbu za elektřinu, je to zřejmě proto, že Vaší zálohovou platbu pokryl právě tento příspěvek. Je také možné, že Vám pokryje částečně či zcela i zálohovou platbu v následujícím měsíci.

Domácnosti s distribuční sazbou D01d, D02d a D25d dostali příspěvek 3.500 Kč.
Domácnosti s distribuční sazbou D26d, D35d, D45d, D56d nebo D57d dostali příspěvek 2.000 Kč.

Ostatní případy

Pokud na SIPO nemáte předepsanou zálohu, vystavili jsme Vám vyúčtování energií a nový platební kalendář. V tom případě může ze SIPA vypadnout jedna záloha. Proč?

Na SIPO se musíme hlásit k 20. dni předchozího měsíce. Jelikož je platební kalendář vystaven až po tomto termínu, není možné se na SIPO přihlásit. Co s tím?

  • Jelikož zálohová platba není předepsaná, hradit ji nemusíte. Nebudeme Vás za ni upomínat a zahrneme ji do vyúčtování za další měsíc. Pokud platbu na SIPO máte a nevidíte ji v aktuálním platebním kalendáři, je uvedena na tom předchozím. Zkontrolovat platební kalendář můžete i v naší Samoobsluze.
  • Nastavení plateb i jednotlivé úhrady si můžete jednoduše zkontrolovat v Samoobsluze. Po přihlášení stačí kliknout na tlačítko „Zobrazit vyúčtování“ a vidíte přehled svých plateb včetně budoucích.
  • Zálohu, která ze SIPO vypadla, můžete uhradit jednorázově, a to i pomocí chytrého telefonu a QR kódu, který si zobrazíte po přihlášení do Samoobsluhy v přehledu vyúčtování pod konkrétním detailem platby. Dále můžete zaplatit bankovním převodem, vkladem na náš účet v Komerční bance nebo poštovní poukázkou typu A/C. Platební údaje naleznete na přiloženém platebním kalendáři. Ten je k dispozici také v Samoobsluze. Příští měsíc už bude Vaše zálohová platba na SIPO v pořádku navedena.