Nové připojení elektřiny
1. Nové odběrné místo
Nikdy na vašem odběrném místě nebyl elektroměr? V takovém případě se jedná o zřízení nového odběrného místa. Níže najdete přehled všeho, co budete potřebovat k úspěšnému připojení.
Co je potřeba, aby vám byl namontován elektroměr:
- Sjednat Smlouvu o poskytování služeb s naší společností on-line, nebo na naší zákaznické lince 478 575 555. Kolegové vás celým procesem provedou.
- Revizní zpráva (je třeba zajistit samostatně na své vlastní náklady)
- Plná moc k zastupování (pokud jednáte za někoho jiného, nebo někdo za vás)
- Žádost o připojení (ŽOP) nebo Smlouva o připojení (SoP)
- EAN kód (provozovatel distribuční soustavy přidělí EAN na základě Žádosti o připojení a bude uveden ve Smlouvě o připojení)
- Doklad o vlastnickém nebo jiném právu k odběrnému místu (výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva, aj.)
Doporučujeme zajistit si Smlouvu o připojení přímo u distributora. Tímto způsobem je obvykle zpracování požadavku výrazně rychlejší. Pokud SoP zadáváme my, může být vyřízení ze strany distributora časově náročnější.
Jak podat žádost na distribuci:
EG.D
Online: Žádost o připojení k elektřině
PDF: Žádost o trvalé připojení z hladiny nízkého napět
ČEZ
Online: Žádost o připojení k eletřině
PDF: Žádost o připojení k distribuční soustavě z napěťové hladiny nízkého napětí
PRE
Online: Připojení k distribuční soustavě
Pokud je Smlouva o připojení již sepsaná s distribucí, je nutné ji doložit a již není třeba nám zasílat Žádost o připojení.
Podepsanou žádost a případně další dokumenty pošlete jako sken e-mailem na technicka.podpora@centropol.cz nebo poštou na adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem.
Nemáte čas nebo si nejste jistí, jak na to? Žádost můžeme podat za vás a vše vyřídit společně – stačí nás kontaktovat na zákaznické lince 478 575 555 nebo navštívit naše zákaznická centra.
2. Odběrné místo s demontovaným elektroměrem
Pokud na vašem odběrném místě již byl elektroměr, ale došlo k jeho demontáži, postup je podobný jako u nového odběrného místa, s několika rozdíly.
Co je potřeba, aby vám byl namontován elektroměr:
- Sjednat Smlouvu o poskytování služeb s naší společností on – line, nebo na naší zákaznické lince 478 575 555. Kolegové vás provedou celým procesem.
- Revizní zprávu (pro EG.D není revizní zpráva potřeba, pokud je odběrné místo demontované kratší dobu než 6 měsíců, nebo byly techniky distribuce zjištěny při poslední demontáži závady na OM, u ČEZ není revizní zpráva potřeba, pokud je odměrné místo demontované kratší dobu než 12 měsíců, nebo byly techniky distribuce zjištěny při poslední demontáži závady na OM, u PRE je potřeba vždy)
- Plnou moc k zastupování (pokud jednáte za někoho jiného, nebo někdo za Vás)
- Žádost o připojení (ŽOP) nebo Smlouva o připojení (SoP)
- EAN kód (zjistíte od distribuce, případně od předchozího odběratele)
- Doklad o vlastnickém nebo jiném právu k odběrnému místu (výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva, aj.)
Doporučujeme zajistit si Smlouvu o připojení přímo u distributora. Tímto způsobem je obvykle zpracování požadavku výrazně rychlejší. Pokud SoP zadáváme my, může být vyřízení ze strany distributora časově náročnější.
Jak podat žádost na distribuci:
EG.D
Online: Žádost o připojení k elektřině
PDF: Žádost o trvalé připojení z hladiny nízkého napět
ČEZ
Online: Žádost o připojení k eletřině
PDF: Žádost o připojení k distribuční soustavě z napěťové hladiny nízkého napětí
PRE
Online: Připojení k distribuční soustavě
Pokud je Smlouva o připojení již sepsaná s distribucí, je nutné ji doložit a již není třeba nám zasílat Žádost o připojení.
Podepsanou žádost a případně další dokumenty pošlete jako sken e-mailem na technicka.podpora@centropol.cz nebo poštou na adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem.
Nemáte čas nebo si nejste jistí, jak na to? Žádost můžeme podat za vás a vše vyřídit společně – stačí nás kontaktovat na zákaznické lince 478 575 555 nebo navštívit naše zákaznická centra.