Vyhledat na webu
Zavřít

Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a

Ano, i to se může stát. Obvykle za to mohou chybně zadané platební údaje.

  • Vystavenou upomínku můžete dohledat v „Přehledu plateb a vyúčtování“ v zákaznické Samoosbluze. Porovnejte Vámi zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám v Samoosbluze přes kontaktní formulář nebo zašlete e-mail na obchod@centropol.cz nebo nám zavolejte na tel. 478 575 555. V kontaktních formuláři Samoosbluhy nebo e-mailu přiložte prosím doklad o úhradě, kde je viditelný chybně zadaný variabilní symbol. Vyřešíme to.
  • Zkontrolujte, zda Vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zkontrolujte platební údaje a odešlete platbu znovu.
  • Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je totiž možné, že k nám platba dorazila až potom, co jsme upomínku vystavili. V tom případě je pravděpodobně vše v pořádku. Pokud si ale stále nejste jisti, zavolejte nám na tel. 478 575 555. Podíváme se na to.