Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu. Pokud vám letos končí závazek, budeme vás brzy kontaktovat s novou nabídkou a cenou ještě více pod stropem. Více informací

Proč nebyl přijatý stav elektroměru/plynoměru, který jsme uvedli v žádosti?

Stavy elektroměru nebo plynoměru jsou důležité pro původního dodavatele. Ten k těmto nahlášeným stavům uzavře fakturační období a u nového odběratele tímto stavem začíná počáteční stav.

Co se mohlo stát?

Distribuce může stavy neakceptovat z několika důvodů, např. Zadaný stav je menší než předchozí stav odečtu v systému ČEZ Distribuce, a. s.; nebo k danému termínu již existuje zadaný odečet a tím další není přijat.