Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu. Pokud vám letos končí závazek, budeme vás brzy kontaktovat s novou nabídkou a cenou ještě více pod stropem. Více informací

Co dělat, pokud potřebuji vyměnit SIM kartu?

Nová SIM karta se Vám bude hodit při ztrátě, odcizení, v případě nevyhovujícího rozměru, poškození té původní anebo v případě potřeby SIM podporující LTE.

Ne vždy jde však o bezplatný úkon (zpoplatněno dle ceníku služeb).

Požádat o výměnu SIM karty můžete telefonicky na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.