Co dělat při zaplavení Vašeho odběrného místa zjistíte na stránkách místního distributora ČEZ Distribuce nebo EG.D, odběratelé zemního plynu najdou instrukce na stránkách GasNet.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Co je třeba doložit při podání reklamace?

Každá podaná reklamace má svá pravidla a k některým je třeba doložit potřebný dokument a informace. Nejjednodušší je podat reklamaci v online samoobsluze, kde jsme pro Vás připravili i nápovědy, které Vám pomohou se správným zařazením, a získáte informace, které potřebujete, a to včetně dokumentů pro řešení dané reklamace.

Co je třeba doložit?

  1. Vždy potřebujeme identifikaci zákazníka, odběrné místo a co přesně reklamujete (v samoobsluze je toto vše již součástí formuláře).
  2. Pro nesouhlas se stavy elektroměru/plynoměru je vždy nutné doložit fotografii / předávací protokol či další podklady, kde je patrný stav.
  3. Při reklamaci ceníku ve vyúčtování je vhodné nám doložit i ceník, který máte sjednaný. Ceník potřebujeme kompletně celý, a to zejména z důvodu jeho platnosti. Výstřižek je nedostačující.

Co přesně doložit a jak podat reklamaci se dozvíte v reklamačním řádě.