Projděte si užitečné rady, které vám pomohou lépe zvládat nárůst cen energií.

Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?

Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu fakturace@centropol.cz.

Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:

CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem