Vážení klienti, všechny výrobny elektřiny, které mají jeden společný EAN kód pro odběr i výrobu elektřiny, musí do 30. 6. 2025 přejít na dva samostatné EAN kódy – jeden pro spotřebu elektřiny a druhý pro výrobu. Více informací ->
Vyhledat na webu
Zavřít

Jak zadat konečný odečet pro domácnost?

Konečný odečet je důležitý pro vyúčtování skutečné spotřeby při ukončení smlouvy nebo při přepisu na jinou osobu.

Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám je a my ho předáme distributorovi k zaevidování do konečného vyúčtování. Konečný odečet lze zadat nejpozději do 3 pracovních dní od data ukončení smlouvy. Po tomto termínu stanoví distribuce Odhad spotřeby.

Pro zadání odečtu použijte prosím naši Samoobsluhu, kde bude konečný odečet přístupný 3 dny po skončení smlouvy. Rádi vám také pomůžeme na naší zákaznické lince: +420 478 575 555.