Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu.

×

Jak zadat konečný odečet pro domácnost?

Konečný odečet je důležitý pro vyúčtování skutečné spotřeby při ukončení smlouvy nebo při přepisu na jinou osobu.

Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám je a my ho předáme distributorovi k zaevidování do konečného vyúčtování. Máme na to však pouze 5 pracovních dní od data ukončení smlouvy. Po tomto termínu stanoví distribuce Odhad spotřeby.

V případě konečného odečtu pro zemní plyn odešlete e-mail na konecnyodecetplyn@centropol.cz , pro elektřinu na konecnyodecet@centropol.cz  (konečný odečet prosíme zaslat nejpozději do 2 pracovních dnů od ukončení smlouvy, abychom dodrželi lhůtu pro zaslání na distribuci).