Bez závazku se stropem

Pro rok 2023 cena odpovídající cenovému stropu, smlouva na dobu neurčitou a způsob komunikace přímo dle vašeho výběru.     Protože pro vás nemůžeme nakoupit dopředu, cenu elektřiny nefixujeme.

Elektřina Bez závazku

  • Na rok 2023 cena odpovídající cenovému stropu
  • Smlouva bez časového závazku (3měsíční výpovědní lhůta)
  • Cena není fixovaná

Kdy začít přemýšlet o produktu
Baz závazku?

S produktem Bez závazku se stropem získáte pro rok 2023 přesně cenu odpovídající cenovému strop. Prakticky kdykoliv se můžete rozhodnout jinak a máte tak možnost rychle reagovat například na konec cenového stropu a přejít třeba na fixovaný produkt.

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceník

Aktuálně nabízený
Elektřina

BEZ ZÁVAZKU se stropem

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2022

Platnost: od 09. 11. 2022

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.