Elektřina
Bez Závazku

Žádný časový závazek a způsob komunikace dle vašeho výběruCena za elektřinu, se ale v čase může měnit. 

Proč Bez závazku?

  • Smlouva bez časového závazku (3měsíční výpovědní lhůta) 
  • Možnost kdykoliv udělat změnu 
  • Způsob komunikace a platebních transakcí podle vašeho výběru 

Co znamená
Bez Závazku?

Pokud se neradi k čemukoliv zavazujete, sáhněte po elektřině Bez závazku. Smlouva na dobu neurčitou vám umožní prakticky kdykoliv se rozhodnout jinak a udělat změnu. Elektřinu pro vás nenakoupíme do zásoby, a proto se její cena může v průběhu času měnit. Způsob komunikace i placení si vyberete přesně podle sebe a vyúčtování si můžete nechat poslat na e-mail, nebo poštou. 

Další informace najdete v detailním ceníku.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve poradí se správným produktem přímo pro vás.

Zadejte telefon Domácnost

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky
    zpracování osobních údajů.