Elektřina
Fixně na zkoušku

Platíte jen za to, co spotřebujete. Díky nulovému fixnímu poplatku ušetříte až 1 887 Kč vč. DPH. Srovnáváme se zastropovaným poplatkem, který je 157 Kč měsíčně. 

Proč Fixně na zkoušku?

  • Cena 4 961 Kč/MWh vč. DPH za dodávku (4 100 Kč/MWh bez DPH)
  • Fixní cena na 1 rok, který je v této době pro fixaci ceny ideální.
  • Žádný  fixní měsíční poplatek
  • Zaplatíte tak pouze za odebranou elektřinu.

Kdy přemýšlet o produktu
Fixně na zkoušku?

Se spotřebou elektřiny do 10,6 MWh/rok se vám vyplatí to vyzkoušet. Cena elektřiny zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná a vy svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Přesto doporučujeme ekonomicky šetrnější formu, což je online komunikace i platby. Vyúčtování vám uložíme v samoobsluze, ale rádi vám ho pošleme i v papírové podobě.

Detailní ceníky

Již nelze sjednat
Elektřina

FIXNĚ NA ZKOUŠKU na 1 rok

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2023

Platnost: od 01. 06. 2023

Za co nám nebudete platit?

  • za komunikaci s distributory a ostatními dodavateli
  • za komunikace s úřady
  • za administrativu spojenou se smlouvou a vyúčtováním
  • za vše ostatní, co si dodavatelé běžně účtují v rámci fixního měsíčního poplatku

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Sjednejte si cenu elektřiny nebo plynu pod stropem

Zařiďte si smlouvu na dobu neurčitou s cenami pod cenovým stropem a získejte 500 Kč do Datartu.