Vyhledat na webu
Zavřít

Časopis CÉČKO pro zákazníky je mezi nejlepšími v ČR

Prahadnes.info, 18. 12. 2017

Společnost Centropol zabodovala u odborné poroty v soutěži CZECH TOP 100 svým časopisem CĚČKO pro zákazníky. V užším finále mezi deseti kandidáty dosáhla mezi firemními časopisy na třetí příčku.

V časopise s krátkým názvem CÉČKO, vydávaném společností Centropol pro své zákazníky, se v posledním čísle čtenář dozví praktické rady, jak ušetřit za energie a jak se ubránit podvodníkům, kteří obcházejí domácnosti a snaží se jim vnutit nevýhodné smlouvy. Získá informace o otevírání kamenných poboček Centropolu, které do budoucna budou vybaveny moderní „smart“ technologií. Jistě uvítá zprávu o možnosti využití spolupráce Centropolu s ČSOB při pojištění zákazníků proti úderu blesku, přepětí či zkratu. Může si přečíst zajímavosti o plynu, „spotřebě“ energie různými živočichy i aktivitách Nadačního fondu Energie pomáhá.

Právě časopis CÉČKO získal v závěru letošního roku prestižní ocenění v soutěži vyhlašované společností CZECH TOP 100. Mezi řadou dalších časopisů získal třetí příčku, hned za periodiky Žlutý společnosti STUDENT AGENCY a Vlastní cestou Rodinného pivovaru Bernard. „Veškeré naše konání musí cílit na zákazníka. Jestliže svého klienta nebudeme schopni naplnit pozitivními emocemi, nepohneme se vpřed,“ uvádí majitel Centropolu Aleš Graf v časopise CÉČKO, který se snaží zákazníkům poskytnout jak praktické rady a informace, tak u nich vyvolat zmíněné emoce.

Společnost CZECH TOP 100 slavnostně vyhlašuje vítěze soutěže o nejlepší firemní časopis pro zákazníky a pro zaměstnance již tradičně na přelomu listopadu a prosince. Letos to bylo za účasti desítek hostů v prostorách Rezidence primátorky v Praze na Mariánském náměstí. Cenu pro časopis CÉČKO převzal za společnost Centropol její mluvčí a manažer vnějších vztahů Aleš Pospíšil společně s manažerkou Útvaru řízení vztahu se zákazníky Lenkou Procházkovou.

Časopis ČÉČKO obdržel letos již jedno prestižní ocenění. V nejstarší české profesní soutěži Zlatý středník, hodnotící firemní interní a externí média, se dostal na 3. příčku.