Vyhledat na webu
Zavřít

Centropol otevřel zákaznické centrum v Ostravě

OstravaDnes.cz​, 1. 11. 2017

OSTRAVA – Společnost Centropol, přední dodavatel elektřiny a plynu v ČR, otevřela v pondělí 30. října 2017 nové zákaznické centrum Centropolu v Ostravě – Moravská Ostrava a Přívoz, a to na adrese Českobratrská 1768/30, Ostrava. Do konce roku firma plánuje v Česku otevřít celkem 12 zákaznických center, příští rok pak dalších šest.

Stávající či potenciální zákazníci společnosti Centropol si v nově otevřeném zákaznickém centru budou moci vyřídit veškerou administrativu od změn tarifu či adresy až po podrobnosti k vyúčtování. Lidé si tu mohou také třeba nechat poradit, jak se dá ušetřit za elektřinu a plyn. Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie společnosti Centropol. 

„I v dnešní technologicky vyspělé době je potřeba osobního lidského kontaktu. Ne každý chce fungovat pouze prostřednictvím internetu, chytrého telefonu či telefonátu s někým, koho nevidí. A netýká se to jen starších lidí,“ říká Vladimír Baletka, regionální ředitel pro oblast Moravy společnosti Centropol.

Nově otevřené zákaznické centrum v Českobratrské 1768/30 v Ostravě – v části Moravská Ostrava a Přívoz je pro zákazníky k dispozici v pondělí, středu od 07:30 do 17:00 hodin, v úterky a čtvrtky od 07:30 do 16:00 hodin a v pátek od 07:30 do 15:00 hodin. O zákazníky se budou starat dva zaměstnanci. 

„V současnosti máme po celé republice na 300 000 odběrných míst. Ostrava a celý Moravskoslezský kraj je z našeho pohledu nejrychleji se rozvíjející region. Energii tu dodáváme stále většímu počtu domácností, firem a institucí, aktuálně více než 36 000. Již nyní je zřejmé, že náš nový přístup k zákazníkům i prostřednictvím nově otevíraných center má odraz v počtu uzavřených smluv. Prognóza meziročního růstu deseti procent je nejen v tomto kraji zcela reálnou,“ dodává Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti.​