Tiskové zprávy

CENTROPOL podpoří svého zákazníka, kterého postihla tragédie ve Frenštátě

11. 3. 2013

Mezi obyvateli panelového domu, který v polovině února zničil výbuch plynu, byl i zákazník společnosti CENTROPOL ENERGY. Ta se rozhodla mu v tíživé situaci, kdy přišel o bezmála celý majetek, podat pomocnou ruku. „S návrhem zákazníkovi pomoci, přišli naši zaměstnanci. Vedení firmy samozřejmě souhlasilo a rozhodlo, že klientovi po dobu 12 měsíců nebudeme nic účtovat za odebrané energie,“ říká obchodní ředitel CENTROPOL ENERGY Lukáš Pokrupa.

Společnost CENTROPOL ENERGY doufá, že tak svému zákazníkovi alespoň částečně pomůže při překonávání tohoto těžkého období. „Tragédie, ke které ve Frenštátě došlo, je skutečně nezměrná. Přejeme si, aby se nejen náš klient, ale i ostatní postižení dokázali s jejími následky vyrovnat,“ dodal Lukáš Pokrupa.

Pomozte nám zlepšit web

Smyslem naší práce je ušetřit vám peníze i starosti, abyste byli spokojení a mohli svou energii věnovat těm, kteří ji potřebují.

Web neustále zlepšujeme. A budeme moc rádi, pokud nám v tom pomůžete. Vyplňte, prosím, dvanáct jednoduchých otázek v dotazníku, ať víme, co vás nejvíc trápí. Děkujeme!

Pomozte nám zlepšit web