Jak vyřešit nedoplatek

Naším cílem je nastavit zálohy za dodávku energií tak, aby roční vyúčtování vyšlo co nejpřesněji a bez nedoplatku. Z důvodu strmého růstu cen na velkoobchodních trzích jsme museli přistoupit k aktualizaci ceníků našich produktů a při zachování původní výše Vašich záloh by mohl vzniknout nedoplatek.

Jak postupovat

  1. Zavolejte na naši zákaznickou linku 478 575 555, kde společně situaci probereme a navrhneme řešení.
  2. Případně využijte některou ze sociálních dávek.

Typy sociálních dávek

Pokud jste byli v režimu DPI a do konce roku 2021 jste stihli podat žádost o přechod ke standardnímu dodavateli energie, můžete požádat o pomoc s úhradou vyúčtování DPI prostřednictvím jednorázové dávky v hmotné nouzi, tzv. mimořádné okamžité pomoci (MOP – Vyúčtování DPI).

Bližší informace získáte na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí v sekci Žádost o mimořádnou okamžitou pomoc, kde vyplňte dotazník v pravém horním rohu, případně využijte infolinku MPSV
+420 800 779 900 nebo navštivte místně příslušnou pobočku Úřadu práce.

Seznam poboček ZDE.

Pro řešení dlouhodobějších problémů s platbami za energie můžete využít Příspěvek na bydlení  Doplatek na bydlení.