Výhodně
Výhodnou cenou za energie a malou odměnou k nabídce či online smlouvě to u nás teprve začíná. Dále našim zákazníkům nabízíme atraktivní slevy u našich partnerů.
Zastropované ceny energií
Zastropování cen zřejmě na konci roku skončí. Zákazníkům se závazkem do konce roku posíláme novou nabídku. Pro zákazníky s cenou nad stropem i v roce 2024 chystáme řešení, které je také dostane pod cenový strop.
S péčí a pochopením
Naše služby stále zlepšujeme a nasloucháme tomu, co říkáte. Na Googlu i Seznamu jsme díky vám nejlépe hodnoceným dodavatelem za poslední rok.
Proč Fixně online pro začátek?
Fixovaná cena
Od 2 990 Kč/MWh vč. DPH (3 618 Kč/MWh bez DPH). S produktem Fixně online pro začátek na 2 roky získáte jistotu cen.
Smlouva na 2 roky
Smlouvu podepíšete na optimálních 24 měsíců. To je při dnešním vývoji cen tak akorát, ani málo, ani moc.
Výhody online sjednání
Vše vyřídíte z pohodlí domova, sjednání ceny i podpis smlouvy. Veškerá komunikace je také bez papírů a vyúčtování najdete v online samoobsluze.
Detailní ceník
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 21. 03. 2024 do 28. 04. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 21. 03. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 2 roky
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 21. 03. 2024
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Sjednejte si cenu elektřiny pod stropem
Zařiďte si smlouvu s výhodnou fixovanou cenou na optimální dobu