Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti
Získejte lepší cenu při online sjednání
Elektřina
Fixně online pro začátek
na 1 rok
Fixace výhodné ceny na 1 rok
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
- Způsob komunikace a platebních transakcí dle vašeho výběru.
- Smluvní závazek jen na 1 rok.
Elektřina
Fixně online pro začátek
na 2 roky
Fixace výhodné ceny na 2 roky
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
- Způsob komunikace a platebních transakcí dle vašeho výběru.
- Smluvní závazek jen na 2 roky.
Elektřina
Bez závazku online pro začátek
Kdykoli můžete udělat změnu
- Cena bez smluvního závazku.
- 3měsíční výpovědní lhůta.
- Možnost kdykoliv udělat změnu.
Další naše produkty
-
Mini na 2 roky pro chatu či garáž
Průměrná cena je 5 191 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
Vhodné pro domácnost se spotřebou do 1,2 MWh ročně.
Nízký měsíční poplatek 54 Kč měsíčně vč. DPH.
Smluvní závazek na 24 měsíců
Jak získat elektřinu pod cenovým stropem
rychle, snadno a kompletně online?

Vyplňte formulář
Nejlépe to jde s posledním vyúčtováním po ruce. Stačí pár minut a máte hotovo.

Podepište, jednoduše tahem
Jednoduchým tahem prstem po dotykové obrazovce nebo myší dokument podepište

Hotovo! Převod zařídíme za vás
Další už je na nás. O každém kroku vás budeme včas informovat. Záleží nám na tom, abyste byli v obraze.
Když řešíte elektřinu, jsme vám po ruce
Rádi vám pomůžeme v situacích, kdy potřebuje vyřešit přepsání odběrného místa na sebe nebo na nového majitele. Takových situací je celá řada.
Šetřit energiemi má smysl
V době rostoucích cen energií nám záleží na tom, abyste měli všechny potřebné informace a věděli, kde je opravdu efektivní začít šetřit. Proto pro vás hledáme a počítáme stále nové tipy, jak snížit spotřebu elektřiny vaší domácnosti. Našim zákazníkům je dokonce přidáváme do každé faktury.
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Snižujeme ceny
energií, kdykoli to jde
Sjednejte si online smlouvu pro nové odběrné místo a získejte energie s výhodnou cenou i optimální dobou fixace.