Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu. Pokud vám letos končí závazek, budeme vás brzy kontaktovat s novou nabídkou a cenou ještě více pod stropem. Více informací

Žádosti a smlouvy

Smlouva o poskytování služeb plynu – platné od 1. 2. 2023
Smlouva o poskytování služeb elektřiny – platné od 1. 2. 2023
Žádost o ukončení smlouvy – mobil
Žádost o změnu smlouvy – mobil
Centropol plná moc pro správu samoobsluhy
Čestné prohlášení – osvobození od daně
Žádost o změnu smlouvy – platné od 1.1.2022
Žádost o ukončení smlouvy a plná moc k ukončení smlouvy o připojení – platné od 1.1.2022
Formulář pro oznámení o odstoupení od smlouvy – platné od 1.1.2022
Všeobecné podmínky poskytování služeb – platné od 1.1.2022
Smlouva o poskytování služeb plynu – platné od 1.1.2022
Smlouva o poskytování služeb elektřiny – platné od 1.1.2022
Plná moc – platné od 1.1.2022
Plná moc pro původního odběratele – platné od 1.1.2022
Formulář pro výpověď a odstoupení od smlouvy – platné od 1.1.2022
Předsmluvní informace ke smlouvě o poskytování služeb – platné od 1.1.2022
Žádost o přenesení osobních údajů
Reklamační protokol
Předávací protokol
Čestné prohlášení
Žádost o připojení k distribuční soustavě EG.D – plyn
Žádost o připojení k distribuční soustavě ČEZ
Žádost o připojení k distribuční soustavě EG.D – elektřina
Žádost o připojení k distribuční soustavě PPD pro domácnostosti
Žádost o připojení k distribuční soustavě PPD pro podnikatele
Žádost o připojení k distribuční soustavě PRE
Žádost o připojení k distribuční sestavě GasNet
Žádost o stanovisko ČEZ
Žádost o stanovisko PRE
Žádost o stanovisko EON