Vyhledat na webu
Zavřít

Děláme maximum
pro to, abyste byli
spokojení!

Zpětná vazba je to nejlepší, co může jakoukoliv společnost potkat. Nám v Centropolu ta pozitivní dodává motivaci a díky té negativní můžeme zlepšovat naše služby. Proto jsme nesmírně rádi za jakýkoliv názor.

  • Napište nám

    Vyplňte prosím alespoň dva údaje, abychom vás mohli dohledat v systému.

Jak pracujeme se
zpětnou vazbou?

ruka drží telefon, nna kterém se objevuje vstup do kalkulačky Centropolu

Nejprve ji potřebujeme získat

Je mnoho způsobů, jak se s námi můžete spojit. Můžete nám zavolat na číslo 478 575 555, napsat nám, nebo přijít osobně do jednoho z našich zákaznických center. A samozřejmě můžete svůj názor napsat veřejně.

Zamyšlený elegantní muž s brýlemi

Podněty probíráme na více úrovních

Ať už se na nás obrátíte jakoukoliv cestou, pokaždé budete mít tu nejlepší péči. Zakládáme si na lidském přístupu, a snažíme se vám vždy vyhovět. Pokud to bude potřeba, může se vašemu požadavku věnovat i vedení společnosti.

operátorka call centra Centropolu

Sdělíme Vám výsledné řešení

Někdy řešení zabere pár minut, občas se ale může proces natáhnout i na pár dní. Vždy se s vámi ale na konci spojíme a probereme s vámi navrhované řešení, které vede k vaší spokojenosti.

Budeme rádi za každý názor

Podělte se o svou zkušenost s Centropolem

Potřebujete něco vyřešit?

Záleží nám na reputaci energetického odvětví

Chceme, aby všichni zákazníci na trhu s energiemi měli stejné podmínky a setkávali se pouze s férovým jednáním. Z minulosti si energetika vláčí nepříjemnou pověst, a to zejména kvůli chování podomních prodejců, se kterými jsme měli problémy i my. Z těchto důvodů jsme podepsali Deklaraci dodavatelů elektřiny a plynu, která chce stejně jako my zamezit všem nekalým praktikám a chránit zákazníky.

Dobrý

Na základě 206 hodnocení

google
  • Miroslava Turečková
    google

    „S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se „Šmejdy“, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.“

  • Radek Soukup
    google

    „Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.“

  • Lubomír Machoň
    google

    „Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.“

  • Lucie Bartáková
    google

    „Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému. Ať už na pobočce nebo po telefonu jsou všichni operátoři vždy připravení pomoci s jakýmkoli problémem.“

  • Martina Vojtíšková
    google

    „Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.“

Napsali o nás