Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti
Nízké ceny při online sjednání
v případě změny dodavatele
Elektřina
Měsíčně se změnou
Cena fixovaná vždy na 1 měsíc
Průměrně
2 488 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
2 056 bez DPH
2 488 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
2 056 bez DPH
- Flexibilní cena měnící se každý měsíc
- O ceně budete informování vždy předem
- Výpovědní lhůta 1 měsíc
Elektřina
Fixně online pro začátek
na 1 rok
Fixace výhodné ceny na 1 rok
Průměrně
3 578 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
2 957 Kč bez DPH
3 578 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
2 957 Kč bez DPH
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
- Způsob komunikace a platebních transakcí dle vašeho výběru.
- Smluvní závazek jen na 1 rok.
Elektřina
Fixně online pro začátek
na 2 roky
Fixace výhodné ceny na 2 roky
Průměrně
3 618 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
2 990 Kč bez DPH
3 618 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH.
2 990 Kč bez DPH
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
- Způsob komunikace a platebních transakcí dle vašeho výběru.
- Smluvní závazek na 2 roky.
Další naše produkty
-
Fixně online pro začátek na 1,5 roku
Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
Způsob komunikace a platebních transakcí dle vašeho výběru.
Smluvní závazek jen na 1,5 roku.
-
Spotově bez závazku
Přesná cena se odvíjí od vaší spotřeby, vývoje cen na trhu a sjednané smlouvy.
Smlouva bez časového závazku s měsíční výpovědní lhůtou
Online správa i komunikace
-
Bez závazku online pro začátek
Průměrná cena je 4 223 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH (3 490 Kč/MWh bez DPH)
Cena je bez smluvního závazku s 3měsíční výpovědní lhůtou a možností udělat kdykoliv změnu.
-
Elektřina Mini na 2 roky pro chatu či garáž
Průměrná cena je 4 223 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH (3 490 Kč bez DPH).
Vhodné pro domácnost se spotřebou do 1,2 MWh ročně.
Nízký měsíční poplatek 65 Kč měsíčně vč. DPH.
Smluvní závazek na 24 měsíců
Jak získat elektřinu za nízké ceny
rychle, snadno a kompletně online?
Vyplňte formulář
Nejlépe to jde s posledním vyúčtováním po ruce. Stačí pár minut a máte hotovo.
Podepište, jednoduše tahem
Jednoduchým tahem prstem po dotykové obrazovce nebo myší dokument podepište
Hotovo! Převod zařídíme za vás
Další už je na nás. O každém kroku vás budeme včas informovat. Záleží nám na tom, abyste byli v obraze.
Když řešíte elektřinu, jsme vám po ruce
Rádi vám pomůžeme v situacích, kdy potřebuje vyřešit přepsání odběrného místa na sebe nebo na nového majitele. Takových situací je celá řada.
Od nás dostanete něco navíc
Tak například slevy při nákupu zboží nebo služeb u našich partnerů. Kdo by si nechtěl výhodně pořídit úsporné spotřebiče, elektroniku nebo třeba konzultaci k vytápění domácnosti.
Samsung výrobky za skvělé ceny
Potřebujete vyměnit lednici? Vybírejte úsporné spotřebiče se slevou, na kterou jen tak někdo nedosáhne. Jak je to možné? Dáme vám přístup do partnerského e-shopu, který není pro každého.
25% sleva na chytrou domácnost
Jste zvědaví, co dovede? Pusťte se do objevování chytré domácnosti. Začít můžete jakkoli, třeba jen s chytrou zásuvkou, žárovkou nebo termostatickou hlavicí. Víte, že vám pohlídá efektivní využití energií?
Sleva na fotovoltaiku a tepelné čerpadlo
Tentokrát na vás čeká sleva až 20 000 Kč. Poptejte instalaci fotovoltaiky a tepelného čerpadla u našich prověřených partnerů. Buďte bez starostí a nechte si poradit, vyřídit dotaci a na klíč vše zajistit.
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Snižujeme ceny
energií, kdykoli to jde
Sjednejte si online smlouvu pro nové odběrné místo a získejte energie s výhodnou cenou i optimální dobou fixace