Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Úvod » Strana 3
Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Potřebujete přepsat smlouvu na elektřinu nebo plyn na někoho jiného z důvodu stěhování, úmrtí nebo pronájmu / koupě / prodeje nemovitosti?
Pak se jedná o přepis odběrného místa – na jedné adrese se střídají dva různí zákazníci. Se zákazníkem vyřešíme situaci, ať už odebírá energie od nás nebo od jiného dodavatele. Všechny tyto situace umíme vyřešit i pomocí průvodce, který Vám pomůže s vyplněním potřebných dokumentů zde.
V případě, že jste u jiného dodavatele, vyřídíme tento požadavek společně se změnou dodavatele a dohodneme se s původním dodavatelem na ukončení smlouvy.
Stavy můžete uvést do žádosti o přepis, předávacího protokolu a nebo čestného prohlášení (v případě, že nejste v kontaktu s původním zákazníkem).
Stavy elektroměru nebo plynoměru jsou důležité pro původního dodavatele. Ten k těmto nahlášeným stavům uzavře fakturační období a u nového odběratele tímto stavem začíná počáteční stav.
Distribuce může stavy neakceptovat z několika důvodů, např. Zadaný stav je menší než předchozí stav odečtu v systému ČEZ Distribuce, a. s.; nebo k danému termínu již existuje zadaný odečet a tím další není přijat.
Standardně přepis energie považujeme za hotový v okamžiku, kdy od nového zákazníka máme všechny potřebné dokumenty k přepisu energií. Do té doby jste stávajícím odběratelem Vy.
Dokončení přepisu vždy zákazníkům oznamujeme. Přestat platit můžete tedy až v momentě, kdy je dokončený přepis. Nemusíte se ničeho bát, pokud vznikne přeplatek díky platbám navíc, peníze Vám vrátíme.
Ano, tato událost může nastat. Při přepisu energií jde o společné úsilí původního a nového zákazníka. Pokud není uzavřená nová smlouva s novým zákazníkem, nemohou následovat některé další kroky.
Jsou samozřejmě výjimky, kdy se smlouva ukončí před přepisem energie na někoho nového. Více informací k tomuto tématu dohledáte zde.
Na základě plné moci nemusíte řešit své požadavky zvlášť s jednotlivými distributory, všechno za Vás zařídíme my. Především jde o hladký průběh při komunikaci „Smlouvy o připojení“, kterou je potřeba ukončit na straně stávajícího zákazníka a vytvořit tak novou „Smlouvu o připojení“ pro nového zákazníka
Nyní máte možnost provést přepis energií online bez nutnosti návštěvy pobočky. Přepis energií za Vás provedou naši specialisté.
I tak bude z Vaší strany nutná součinnost:
Sdílení účtu zákazníka je možnost jak sdílet své energie s kýmkoliv komu dáte své svolení. Jednoduše se dá říct, že vy nebo kdokoliv jiný může spravovat energie mnoha lidí i firem. A to vše pod jedním přístup do Samoobsluhy.
Příklad vidíte na obrázku níže, kde má uživatel v horním menu možnost přepnout do správy jiného zákazníka a ovládat tak jeho účet, zařídit za něj změny nebo zkontrolovat platby a vyúčtování.
V prvé řadě je třeba říct, že o povolení sdílené osoby musí vždy požádat majitel daného odběrného místa a to pomocí svého přístupu do zákaznické samoobsluhy.
Po přihlášení stačí vyhledat online formulář „Změna sdílení účtu“, kde žadatel vyplní potřebná pole, vloží vyplněnou a podepsanou plnou moc (její vzor je k dispozici ke stažení přímo ve formuláři) a vyplněný formulář odešle.
Kolegové po zpracování žádosti a vytvoření sdílené osoby zašlou pokyny k registraci účtu. Sdílená osoba nemusí být zákazníkem společnosti Centropolu. O svolení přístupu žádá majitel/zákazník pro koho potřebuje.
V případě, že naleznete nesrovnalost na naší smlouvě, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku 478 575 555 nebo napište na naši e-mailovou adresu obchod@centropol.cz, kde Vám rádi dokumenty opravíme a pošleme znovu k podpisu.
Pro jednodušší vyřízení si prosím k ruce připravte některý z dokumentů od stávajícího dodavatele, které nám pomohou správně vyřídit přechod k Centropolu:
Délka procesu změny dodavatele se vždy odvíjí od podmínek Vaší smlouvy u současného dodavatele.
I to se může stát. Někdy se registrace nepodaří hned z několika důvodů. V takovém případě pošleme e-mail, kde informujeme o následujícím postupu. Pojďme si některé příklady uvést:
Patříte mezi naše zákazníky? Uveďte prosím požadované údaje, rychleji váš požadavek vyřídíme.