Co dělat při zaplavení Vašeho odběrného místa zjistíte na stránkách místního distributora ČEZ Distribuce nebo EG.D, odběratelé zemního plynu najdou instrukce na stránkách GasNet.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Často se ptáte

Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém

Zasíláme SIM karty pouze ve variantě 3v1 (neboli TRIO SIM), která obsahuje všechny 3 velikosti čipu (standardní, micro a nano), takže si sami vylomíte ten, který budete potřebovat.

Vylamovací adaptér (rámeček, redukce) je vhodný pro využití jedné SIM karty na převedení požadované velikosti SIM karty u daného telefonu.

Nová SIM karta se Vám bude hodit při ztrátě, odcizení, v případě nevyhovujícího rozměru, poškození té původní anebo v případě potřeby SIM podporující LTE.

Ne vždy jde však o bezplatný úkon (zpoplatněno dle ceníku služeb).

Požádat o výměnu SIM karty můžete telefonicky na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.

Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku nebo napište na e-mail na mobil@centropol.cz, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.

Pokud jste službu sjednali přes naše internetové stránky nebo po telefonu, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu ukončit bez poplatku/sankce a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.

Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:

CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem

Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.

V případě, že s vyřízením reklamace nesouhlasíte, máte právo podat námitky proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu. O sporech mezi Centropolem a zákazníkem rozhoduje věcně a místně příslušný soud (obecným soudem Centropolu je Okresní soud v Ústí nad Labem), přičemž v některých případech je dána pravomoc i Českému telekomunikačnímu úřadu www.ctu.cz.       

Reklamační řád je k nahlédnutí ve všech zákaznických centrech Centropolu a na internetové stránce www.centropol.cz

Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu fakturace@centropol.cz.

Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:

CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem

Vyúčtování najdete v Samoobsluze. Popřípadě se obraťte na zákaznickou linku 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00, kde můžete žádat o zaslání opisu vyúčtování na Váš e-mail (zdarma) nebo o zaslání v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).

V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.

Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.

Tento způsob úhrady nedoporučujeme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění.

Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:

BANKOVNÍ PŘEVOD

Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 800092222/Bankovní kódy: 0100, 0300, 0800, 2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.

INKASO z bankovního účtu

Pro aktivaci stačí zajistit souhlas k inkasu ve Vaší bance (číslo našeho účtu 800092222/0300), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí, a sdělit nám číslo Vašeho účtu, ze kterého bychom mohli platby inkasovat.

SLOŽENKA

Složenku nezasíláme, je potřeba vyzvednout na poště.

SIPO

Pouze nám nahlásíte spojovací číslo SIPA.

Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte zákaznickou linku na čísle 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.

Ano, stačí mít aktivní roaming. Lze ho aktivovat na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.  

Služby poskytujeme na síti Vodafone.

Napište nám

Patříte mezi naše zákazníky? Uveďte prosím požadované údaje, rychleji váš požadavek vyřídíme.