Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Úvod » Strana 2
Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Hned po přihlášení na domovské stránce je přehled vašich plateb a vyúčtování. V úvodním bloku se zobrazuje vaše aktuální platební bilance, která vás v první moment upozorní zda je vše v pořádku uhrazené, nebo se blíží brzy splatnost záloh za energie.
Pokud kliknete v dlaždici na tlačítko „Zobrazit vyúčtování“ dostanete se na přehlednou stránku všech plateb a vyúčtování, kde si můžete prohlédnout historii a podívat se na detail plateb.
Pro lepší přehled můžete zvolit základní filtr, který defaultně zobrazuje všechna vaše vyúčtování a platby ke všem vašim aktivním službám:
Každá podaná reklamace má svá pravidla a k některým je třeba doložit potřebný dokument a informace. Nejjednodušší je podat reklamaci v online samoobsluze, kde jsme pro Vás připravili i nápovědy, které Vám pomohou se správným zařazením, a získáte informace, které potřebujete, a to včetně dokumentů pro řešení dané reklamace.
Co je třeba doložit?
Co přesně doložit a jak podat reklamaci se dozvíte v reklamačním řádě.
Zašlete nám samoodečet elektřiny či plynu a my jej předáme na distribuci k vytvoření Mimořádného distribučního odečtu k 31. 12. Odečet je možné zaslat nejdříve 31. 12. aktuálního roku, nejpozději:
Využijte naši samoobsluhu , kde vyberete typ odečtu Mimořádný odečet, je možné zadat pouze datum 31. 12.
Samoodečet Vám pomůže v průběhu roku kontrolovat spotřebu jednotlivých středisek, závodů, prodejen či úseků. Vystavíme Mimořádné vyúčtování společně s přepočtem výše zálohy na následující období.
Pro tento samoodečtu využijte naši samoobsluhu.
Rádi vám také pomůžeme na telefonické lince: +420 478 575 555.
Prosíme o správný výběr typu odečtu v případě žádosti o Mimořádné vyúčtování. Je rozhodující použít SAMOODEČET a uvést datum provedeného odečtu. Odečet lze opět zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dní u plynu.
Samoodečet zašleme zároveň na distribuci, aby jej zaevidovala v řádném ročním vyúčtování.
Konečný odečet je důležitý pro vyúčtování skutečné spotřeby při ukončení smlouvy nebo při přepisu na jinou osobu.
Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám jej a my ho předáme distributorovi k zaevidování do konečného vyúčtování. Konečný odečet lze zadat nejpozději do 3 pracovních dní od data ukončení smlouvy. Po tomto termínu stanoví distribuce Odhad spotřeby.
Pro zadání odečtu použijte prosím naši Samoobsluhu, kde bude konečný odečet přístupný 3 dny po skončení smlouvy. Rádi vám také pomůžeme na naší zákaznické lince: +420 478 575 555.
Kontrolní odečet vám pomůže při změně produktu, změně ceny na konci roku nebo změně technických parametrů.
Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám jej a my ho předáme distributorovi k zaevidování do řádného vyúčtování. Jedná se o záznam spotřebované energie. Kontrolní odečet lze zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dní u plynu. Tento typ odečtu můžete zadat i přímo v online samoobsluze.
Kontrolní odečet Vám pomůže kontrolovat spotřebu v průběhu roku (například konec a začátek topné sezóny, odjez na dovolenou, pronájem bytu, apod.).
Při odečtu zadejte čísla, která vidíte na elektroměru nebo plynoměru. Pokud nevíte číslo měřidla, najdete jej na posledním vyúčtování spotřeby.
Konečný odečet je důležitý pro vyúčtování skutečné spotřeby při ukončení smlouvy nebo při přepisu na jinou osobu.
Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám je a my ho předáme distributorovi k zaevidování do konečného vyúčtování. Konečný odečet lze zadat nejpozději do 3 pracovních dní od data ukončení smlouvy. Po tomto termínu stanoví distribuce Odhad spotřeby.
Pro zadání odečtu použijte prosím naši Samoobsluhu, kde bude konečný odečet přístupný 3 dny po skončení smlouvy. Rádi vám také pomůžeme na naší zákaznické lince: +420 478 575 555.
Kontrolní odečet vám pomůže při změně produktu, změně ceny na konci roku nebo změně technických parametrů.
Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám jej a my ho předáme distributorovi k zaevidování do řádného vyúčtování. Jedná se o záznam spotřebované energie. Kontrolní odečet lze zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dní u plynu. Tento typ odečtu můžete zadat i přímo v online Samoobsluze. Kontrolní samoodečet můžete zaslat kdykoliv v průběhu kalendářního roku. Maximální počet je 20 odečtů za jeden kalendářní rok.
Kontrolní odečet vám pomůže kontrolovat spotřebu v průběhu roku (například konec a začátek topné sezóny, odjez na dovolenou, pronájem bytu, apod.).
Při odečtu zadejte čísla, která vidíte na elektroměru nebo plynoměru. Pokud nevíte číslo měřidla, najdete jej na posledním vyúčtování spotřeby.
Každé Vaše odběrné místo má zpravidla jednou za rok řádné vyúčtování. Vystavujeme ho na základě odečtů, které nám poskytuje Váš distributor dle regionu, kde se Vaše odběrné místo nachází.
Důležitou součástí ročního vyúčtování je Platební kalendář, který slouží také jako daňový doklad, kde najdete rozpis záloh na následující období. Každý Platební kalendář má evidenční číslo daňového dokladu, které naleznete v záhlaví. Můžete jej najít také v online samoobsluze.
Na Vaši žádost Vám vystavíme Mimořádné vyúčtování na základě samoodečtu. Tento samoodečet zároveň předáme na distribuci k zaevidování v řádném ročním vyúčtování. V průběhu roku můžete zaslat až 12 samoodečtů. Tyto i jiné odečty můžete provádět online v samoobsluze.
Instrukce k zadávání odečtů naleznete v kapitole: Samoodečty a hromadné odečty
K ukončení účetního období roku Vám můžeme vystavit Mimořádné vyúčtování k 31.12.
Každé VašKaždé Vaše odběrné místo má zpravidla jednou za rok řádné vyúčtování. Vystavujeme ho na základě odečtů, které nám poskytuje Váš distributor dle regionu, kde se Vaše odběrné místo nachází.
Dobu trvání smlouvy naleznete ve Vašich smluvních podmínkách, ve vyúčtování nebo v samoobsluze u detailu smlouvy.
Smlouvu i vyúčtování můžete dohledat a stáhnout v naší Samoobsluze.
Smlouvy máte možnost podepsat elektronicky v samoobsluze bez zbytečného papírování v sekci “ Elektronické dokumenty“. Všechny smlouvy máte následně ke stažení v samoobsluze.
Pokud však preferujete papírovou formu.
Na formulář Smlouva o poskytování služeb je potřeba uvést datum podpisu a Smlouvu podepsat. Formuláře Předsmluvní informace ke smlouvě o poskytování služeb je potřeba na třetí straně podepsat a všechny tři strany zaslat s podepsanou Smlouvou zpět. Smlouvy máte možnost podepsat elektronicky v samoobsluze bez zbytečného papírování v sekci “ Elektronické dokumenty“.
Patříte mezi naše zákazníky? Uveďte prosím požadované údaje, rychleji váš požadavek vyřídíme.