Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Úvod » Strana 4
Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku nebo napište na e-mail na mobil@centropol.cz, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.
Pokud jste službu sjednali přes naše internetové stránky nebo po telefonu, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu ukončit bez poplatku/sankce a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.
Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem
Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.
Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.
Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu fakturace@centropol.cz.
Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem
V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
Tento způsob úhrady nedoporučujeme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění.
Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:
BANKOVNÍ PŘEVOD
Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 800092222/Bankovní kódy: 0100, 0300, 0800, 2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.
INKASO z bankovního účtu
Pro aktivaci stačí zajistit souhlas k inkasu ve Vaší bance (číslo našeho účtu 800092222/0300), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí, a sdělit nám číslo Vašeho účtu, ze kterého bychom mohli platby inkasovat.
SLOŽENKA
Složenku nezasíláme, je potřeba vyzvednout na poště.
SIPO
Pouze nám nahlásíte spojovací číslo SIPA.
Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte zákaznickou linku na čísle 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.
Ano, stačí mít aktivní roaming. Lze ho aktivovat na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.
Služby poskytujeme na síti Vodafone.
Pro aktivaci služby stačí zavolat na naši zákaznickou linku 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.
Jakmile přijmeme žádost o přenos čísla a předáte nám platný přenosový kód OKU, uzavřeme s Vámi smlouvu, odešleme dosavadnímu operátorovi objednávku na přenesení čísla a zašleme Vám doporučenou poštou SIM kartu společně se smlouvou k podpisu.
Přenos proběhne na začátku třetího pracovního dne mezi půlnocí a šestou hodinou ráno.
Během zmíněných hodin nemusí být číslo aktivní ani u jednoho operátora, funkční bude pouze tísňové volání na číslo 112.
Naším cílem je nastavit zálohy za dodávku energií tak, aby roční vyúčtování vyšlo co nejpřesněji a bez nedoplatku. Cena elektřiny a plynu na velkoobchodních trzích vzrostla během několika měsíců o
stovky procent. Proto jsme museli přistoupit k aktualizaci ceníků našich produktů a při zachování původní výše Vašich záloh by mohl vzniknout nedoplatek. Zajímá vás, co za tímto rapidním nárůstem cen stojí? Odpovědi jsme pro vás shrnuli v tomto článku.
S každým zákazníkem se snažíme jeho aktuální situaci vyřešit individuálně. Přesto může dojít k tomu, že zákazník bude řešit vysoký nedoplatek, případně nebude mít dostatek finančních prostředků na zaplacení záloh. V takové situaci je možné požádat o pomoc stát.
Kontaktujte infolinku Ministerstva práce a sociálních věcí na telefonním čísle +420 800 779 900 (provozní doba poradenské linky po a st: 8:00 -17:00, út a čt: 08:00-15:00 a pá: 08:00-13:00), nebo navštivte webové stránky MPSV. Případně se obraťte na místní pobočku Úřadu práce (seznam poboček naleznete ZDE). Pro pomoc s vysokým nedoplatkem za energie je primárně určen příspěvek na bydlení, případně využijte pomoc ve formě doplatku na bydlení či příspěvku na živobytí. S konkrétním postupem a volbou příspěvku Vám pomohou zaměstnanci MPSV.
Příspěvek na bydlení je primární pomoc státu domácnostem s náklady na bydlení. Je určen pro rodiny a jednotlivce. Podmínky pro poskytnutí příspěvku:
Doplatek na bydlení je další možností pomoci lidem, kteří i přes poskytnutý příspěvek na bydlení nemohou ze svých prostředků uhradit náklady spojené s bydlením. Doplatek na bydlení je účelově určen na úhradu nákladů na bydlení, tj. nájmu, služeb s bydlením bezprostředně spojených a úhrady prokazatelné nezbytné spotřeby energií.
Příspěvek na živobytí je určen na úhradu potřeb osoby (společně posuzovaných osob) na úrovni zabezpečující její základní životní podmínky. Jedná se především o zabezpečení stravy, ošacení, obuvi, základních hygienických potřeb apod.
Máte dotaz ohledně plateb a záloh?
Máte obavy z jednání s úřady?
Úsporný tarif získáte automaticky. Nic pro to nemusíte udělat. Všechny náležitosti zařídíme my jako Váš dodavatel energií.
Jak funguje?
Jedná se o vládní opatření na zmírnění dopadů vysokých cen energií na domácnosti. V principu jde o slevu, kterou tvoří odpuštění poplatku za obnovitelné zdroje energie (POZE) a fixní částka odstupňovaná podle distribuční sazby u elektřiny nebo podle pásma spotřeby u zemního plynu.
Kdy začne platit?
Úsporný tarif pokrývá následující topnou sezónu a má platnost od 1. října 2022 do 1. dubna 2023 s tím, že může být případně prodloužena. Poplatky za OZE nebudou účtovány od začátku října 2022 do konce prosince 2023. Úsporný tarif – pomoc vlády ČR všem domácnostem
Víme, kde lze ještě ušetřit, proto navštivte tento odkaz Tipy na úspory, kde naleznete jednoduché možnosti, jak ušetřit na vaší fa. za energie.
Pokud jste našim zákazníkem, můžete se zaregistrovat do naší online samoobsluhy, kde můžete vyřizovat Vaše požadavky v klidu z pohodlí domova.
Protože o Vás chceme co nejlépe pečovat, máme v online samoobsluze celou řadu novinek a většinu požadavků máte možnost vyřídit online. Například si zde máte možnost změnit výše záloh dle Vašich potře, zadat samoodečet, změnit si osobní údaje či jen zkontrolovat svoje platby.
Patříte mezi naše zákazníky? Uveďte prosím požadované údaje, rychleji váš požadavek vyřídíme.